Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Χρωματιστά δαχτυλίδια με χάντρες και τσιπς!

 Φτιάξε μόνος σου υπέροχα χρωματιστά δαχτυλίδια με χάντρες και τσιπς!


Θα χρειαστώ:
  • 1 ρυθμιζόμενο δαχτυλίδι από σύρμα
  • 12 βελόνες με γράνα στην άκρη, ειδικές για κατασκευή κοσμημάτων
  • 3 κρικάκια
  • 6 τσίπς από ημιπολύτιμους λίθους
  • 6 μικρές χάντρες 4mm σε διαφορους χρωματισμούς



Εδώ είναι ένας  ευκολος τρόπος να φτιάξεις τα δικά σου μοναδικά δαχτυλίδια με τσίπς και χάντρες! Χρειάζονται οι βασικές γνώσεις κατασκευής κοσμημάτων με σύρμα




.
Περνάω τα τσίπς και τις μικρές χάντρες στις βελόνες και στη συνέχεια τα χωρίζω σε ομάδες των τεσσαρων (δύο χάντρες και δύο τσίπς στην κάθε ομάδα).
Τώρα την κάθε ομάδα την κλείνω σε ενα κρικάκι και μετά περνάω τα κρικάκια μου στη συρμάντινη βάση του δαχτυλιδιού.
Επειδή τα τσίπς και οι χάντρες είναι συνδεμένα με τη βάση του δαχτυλιδιού χαλαρά, το αποτέλεσμα να κινούνται ελευθερά και να μην ενοχλούν στο δάχτυλο!




Καλή επιτυχία!


2 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

...και αυτά τα δαχτυλίδια μου αρέσουν ιδιαίτερα!
είχα κι εγώ ένα πολύ παρόμοιο αλλά μου χάλασε...

drosostalitsa είπε...

Φέτος είναι στη μόδα αυτά τα δαχτυλίδια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι