Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Σκουλαρίκια "Κρυστάλλινες Στάλες" από χάντρες! Βήμα-βήμα οδηγίες

Αυτά τα κομψά, μακριά σκουλαρίκια ταιριάζουν σε σχεδόν σε όλους τους τύπους γυναικών και μπορούν αναδεικνύουν το χτένισμα σας απίστευτα! Φτιάξτε τα μόνες σας με τις οδηγίες βήμα βήμα που ακολουθούν!



Θα χρησιμοποιήσω:
·    Κερωμένη λεπτή κλωστή (να χωράει να περάσει αρκετές φορές από τις χάντρες μου)
·    Βελόνα
·    34 κίτρινες μικρές χάντρες (θα τις λέω χάντρες σπόρους στις οδηγίες)
·    16 πορφυρές χάντρες ρόμβους  4mm
·    2 καφέ οβάλ χάντρες 6mm
·    3 εκ αλυσίδα (ή και μακρύτερη)
·    2 "αγκίστρια" σκουλαρικιού





Βήμα 1

Βάζω την κλωστή στη βελόνα και περνάω 2 κίτρινες χάντρες σπόρους, 1 καφέ οβάλ χάντρα, 2 κίτρινες χάντρες σπόρους, 1 πορφυρή χάντρα ρόμβο, 1 κίτρινη χάντρα σπόρο και 1 πορφυρή χάντρα ρόμβο.
Αφήνω αρκετά εκατοστά ουρά στην κλωστή μου και δένω τις χάντρες μου σε ένα κύκλο κάνοντας ένα διπλό κόμπο.

Βήμα 2
 
Περνάω την βελόνα μου μέσα από τους 2 κίτρινους σπόρους και την καφέ οβάλ χάντρα


Βήμα 3

Βάζω 2 κίτρινους σπόρους,1 πορφυρό ρομβο,1 κίτρινο σπόρο,1 πορφυρό ρόμβο και 2 κίτρινους σπόρους. Ξαναπερνάω τώρα τη βελόνα μου μέσα από την καφέ οβάλ χάντρα έτσι ώστε την περικυκλώσω.


Βήμα 4
Ξαναπερνάω τώρα τη βελόνα μου από τους 2 κίτρινους σπόρους, 1 πορφυρό ρομβο,1 κίτρινο σπόρο,1 πορφυρό ρόμβο και τον 1ο από τους κίτρινους σπόρους.






                        Βήμα 5

Τοποθετώ τώρα 1 πορφυρό ρόμβο και 2 κίτρινες χάντρες σπόρους.
Περνάω στην κλωστή το 1 άκρο της αλυσίδας μου και την ξαναπερνάω από τον τελευταίο κίτρινο σπόρο που μόλις πέρασα..



                       


                    Βήμα 6

Βάζω τώρα 1 κίτρινη χάντρα σπόρο και1 πορφυρό ρόμβο.
Περνάω πάλι την κλωστή μου μέσα από την κίτρινη χάντρα σπόρο, τον πορφυρό ρόμβο, τον κίτρινο σπόρο, τον πορφυρό ρόμβο και την χάντρα σπόρο(στην εικόνα φαίνονται με κόκκινο) για να βγω στο κάτω μέρος.



                     Βήμα 7

Περνάω στην κλωστή μου 1 πορφυρό ρόμβο, 1 κίτρινο σπόρο και 1 πορφυρό ρόμβο.
Και ξαναπερνάω την βελόνα μου μέσα από την κίτρινη χάντρα σπόρο, τον πορφυρό ρόμβο, τον κίτρινο σπόρο, τον πορφυρό ρόμβο και την χάντρα σπόρο(στην εικόνα φαίνονται με κόκκινο) για να βγω στο πάνω μέρος.



           

                    Βήμα 8

Τώρα για να κάνω πιο δυνατό το σκουλαρίκι μου θα ξαναπεράσω την κλωστή μου από όλες τις χάντρες που βρίσκονται περιμετρικά και από το κούμπωμα και θα φτάσω στην κίτρινη χάντρα σπόρο που βρίσκεται στο κατώτερο σημείο του σκουλαρικιού.








                      Βήμα 9

Βάζω τώρα 3 κίτρινες χάντρες σπόρους και ξαναμπαίνω στην χάντρα όπου είχα βγει στο προηγούμενο βήμα και κάνω 1 κόμπο






Είναι σχεδόν έτοιμο! Θα περάσω την κλωστή μερικές ακόμα φορές μέσα από τις χάντρες μου για να το κάνω πιο ανθεκτικό.

Τώρα βάζω την βελόνα μου στο άλλο άκρο της κλωστής που είχα αφήσει στην αρχή την περνάω μερικές φορές από τις χάντρες του σκουλαρικιού , κάνω κόμπο και την κόβω.

Έμεινε να βάλω το πάνω μέρος της αλυσίδας στο εξάρτημα "αγκίστρι".


Τα σκουλαρίκια "Κρυστάλλινες Στάλες" είναι ένας καλός τρόπος να εξασκηθείτε στην δημιουργία κοσμημάτων με χάντρες!
Μπορούν να γίνουν με διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων στις χάντρες σας για να ταιριάζουν με την γκαρνταρόμπα σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι