Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Αστέρια από χάντρες! Φτιάξτο μόνος σου





Τα αστεράκια από χάντρες είναι πολύ χαριτωμένα και μπορείτε με αυτά να διακοσμήσετε τα κοσμήματα σας, τα φουλάρια σας, ακόμα τα μαξιλάρια του καναπέ σας!!!!

Θα χρειαστώ:
·    96 μικρές ασημένιες χάντρες-σπόρους
·    16 μέτριες μπλε χάντρες
·    Κλωστή
·    Βελόνα


Βήμα 1
Δένω μία ασημένια χάντρα σπόρο με κόμπο(αυτή θα λειτουργήσει σαν "πώμα" για σταματάει τις υπόλοιπες χάντρες μου) και περνάω στην κλωστή μου 5 ασημένιες χάντρες σπόρους, 1 μπλε μέτρια χάντρα και 1 ασημένια χάντρα σπόρο.





Βήμα 2
Ξαναγυρίζω τώρα την βελόνα μου από την μέτρια μπλε χάντρα και τραβάω να σφίξει.



Βήμα 3
Προσθέτω 5 ασημένιες χάντρες σπόρους, 1 μπλε μέτρια χάντρα και 1 ασημένια χάντρα σπόρο και ξαναπερνάω μέσα από την μπλέ μέτρια και τραβάω να σφίξει



Βήμα 4
Επαναλαμβάνω σε αυτό το μοτίβο ως να συνδεθούν και οι 16 μπλε μέτριες χάντρες μου



Βήμα 5
Ενώνω τώρα της δύο άκρες του αστεριού περνώντας την κλωστή μου από την ομάδα των 5 ασημένιων σπόρων και της μπλε μέτριας χάντρας που έβαλα στο Βήμα 1



Βήμα 6
Εδώ θέλει λίγο προσοχή για να φτιάξω καλό το αστέρι και να μη μου "γυρίσει". Τραβάω αργά την κλωστή και την περνάω μέσα και από τις 8 κεντρικές ασημένιες χάντρες σπόρους. Θα περάσω την κλωστή μου άλλη μια φορά στον κεντρικό κύκλο για να κάνω το αστέρι πιο δυνατό και θα κάνω κόμπο.




Βγάζω την χάντρα-"πώμα" και περνάω τα περισσεύματα της κλωστής μέσα στις χάντρες του αστεριού μου κάνοντας τακτικά κόμπους.


4 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Τέλειο! Θα το δοκιμάσω σίγουρα...ευχαριστούμε πολυ που το μοιράστηκες μαζί μας

Admin είπε...

Πάρα πολύ όμορφο και οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες! Καλώς σε βρήκα!

Admin είπε...

Το παραπάνω σχόλιο είναι δικό μου αλλά κάτιέκανα λάθος όπως φαίνεται! Φιλιά!

Μάτα (Μπορμπότσαλο)

drosostalitsa είπε...

Καλως ηρθατε κορίτσια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι