Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Πώς να διακοσμήσω τα βραχιόλια μου;

Μία απλή ζωγραφιά που θα κάνετε πάνω στο παλιό σας ξύλινο ή πλαστικό βραχιόλι, που πλέον έχετε βαρεθεί, μπορεί να το μετατρέψει σε ένα hot αξεσουάρ!

Θα προσθέσω μία απλή διακοσμητική μπορντούρα στο βραχιόλι μου και από ασήμαντο αυτό θα καταλήξει ένα μοναδικό μοδάτο κομμάτι!

Θα χρησιμοποιήσω:
1 μονόχρωμο (αν θέλετε και πολύχρωμο) ξύλινο βραχιόλι
Λεπτό σύρμα για το πλύσιμο των πιάτων
Ακρυλική μπογιά
Πινέλα ζωγραφικής
Βερνίκι σε μορφή σπρέι


Βήμα 1
Πρώτα σκέφτομαι ποιο θα είναι το μοτίβο που θα ακολουθήσω και διαλέγω τι θα ζωγραφίσω!Χρησιμοποιώ το λεπτό σύρμα για να τρίψω την επιφάνεια του βραχιολιού και να γίνει λίγο άγρια ώστε να απορροφά πιο εύκολα την μπογιά

Βήμα 2
Έχοντας αποφασίσει το σχέδιο αρχίζω να το ζωγραφίζω. Μπορώ να το βάψω όλο ή απλά να προσθέσω κάποιες λεπτομέρειες στην υπάρχουσα βάση. Το αφήνω να στεγνώσει και αν χρειαστεί περνάω και δεύτερο χέρι.

Βήμα 3
Αφού στεγνώσει, βάζω το βραχιόλι πάνω σε παλιά περιοδικά ή εφημερίδα για να ψεκάσω το βερνίκι πάνω στο κόσμημα (μπορώ να χρησιμοποιήσω και υγρό βερνίκι, άλλα πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να τρέξει και να δημιουργήσει ατέλειες). Το βερνίκι θα προσθέσει μία λάμψη και θα προστατέψει το έργο σας!



Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να διακοσμήσετε τα παλιά σας βραχιόλια και να αποκτήσετε μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα με την υπογραφή σας!!!

Μερικές ιδέες για σχέδια


 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

kariatida62 είπε...

εγώ πάντως εκτός απ'όλα τα παραπάνω που μας αναφέρεις θα χρειαστώ και έναν ζωγράφο ή οποιονδήποτε άλλον που ξέρει να σχεδιάζει παρόμοια σχέδια με τα δικά σου... γιατί διαφορετικά το παλιό μου βραχιόλι θα πάει κατ'ευθείαν στην σακκούλα σκουπιδιών!

drosostalitsa είπε...

Δεν ειναι ανάγκη να ζωγραφίσεις αναγεννησιακο πινακα πάνω στο βραχιολι!!!! Και τα γεωμετρικά σχήματα δείχνουν εξίσου ωραια και είναι πιο ευκολα :)

Unknown είπε...

μπορω να προμηθευτω απο κάπου τετοια βραχιολια ,ξυλινα ή πλαστικά?Γιατι στο μαγαζι με ειδη χομπυ που ψαχνω δεν υπαρχουν....
Και ακομα μια ιδεα για αυτα...με patchwork μπορουν να μεταφερθουν τα παλιά μας μεγαλα βραχιολια!!

penny_ct είπε...

Γεια και από μένα!!!!! Πολύ ωραίο το blog σου!!Προσφατα το εντόπισα και θα θελα να σε ρωτήσω κάτι.. Θέλω να κολλήσω πάνω σε ξύλινα βραχιόλια χαρτοπετσέτες ή και εικόνες από περιοδικά ή βιβλία.. τι κόλλα πρέπει να χρησιμοποιησω?Μου αρέσουν πολύ οι κατασκεύες (το επάγγελμα μου είναι και σχετικό - δασκάλα) και θέλω να ξεκινήσω να κατακευάζω τα δικά μου αξεσουάρ!Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι