Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Κρυστάλλινο βραχιόλι! Φτιάξτο μόνος σου!



Το "κρυστάλλινο" βραχιόλι είναι ένα κόσμημα με χάντρες που ταιριάζει τόσο σε μια casual εμφάνιση όσο και με το φόρεμα σας σε μια επίσημη εκδήλωση.
Μπορεί να φτιαχτεί μονόχρωμο και να έχει ένα elegant ύφος ή και με δύο χρώματα με μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση.

Θα χρησιμοποιήσω:
·    Κερωμένη λεπτή κλωστή (να χωράει να περάσει 2 φορές από τις χάντρες μου)
·    Βελόνα
·    200 μικρές μαύρες χάντρες (θα τα λέω χάντρες σπόρους στις οδηγίες)
·    84 χάντρες ρόμβους πράσινες
·    84 χάντρες ρόμβους μαύρες
·    Κούμπωμα


Βήμα 1
Βάζω την κλωστή στη βελόνα και περνάω 1 χάντρα σπόρο, 1 πράσινο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο, 1 πράσινο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο, 1 μαύρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 μαύρο ρόμβο.
Αφήνω αρκετά εκατοστά ουρά στην κλωστή μου για να μπορώ μετά να βάλω το κούμπωμα και δένω τις χάντρες μου σε ένα κύκλο κάνοντας ένα διπλό κόμπο.


Βήμα 2
Περνάω την κλωστή μου ξανά από τον μαύρο ρόμβο, την χάντρα σπόρο, τον μαύρο ρόμβο και τέλος από τη χάντρα σπόρο.



Βήμα 3
Τώρα περνάω 1 μαύρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο, 1 μαύρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο,1 πράσινο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 πράσινο ρόμβο. Κάνω τον κύκλο και περνάω την κλωστή μου από την χάντρα που άρχισα αυτό το βήμα.



Βήμα 4
Συνεχίζω και περνάω την κλωστή μου πάλι από τον μαύρο ρόμβο, την χάντρα σπόρο, τον επόμενο μαύρο ρόμβο και την χάντρα σπόρο.



Βήμα 5
Τώρα περνάω στην κλωστή  1 μαύρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο, 1 μαύρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο,1 πράσινο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 πράσινο ρόμβο. Κάνω τον κύκλο έτσι ώστε οι μαύρες χάντρες να είναι από κάτω αυτή τη φορά και περνάω την κλωστή μου από την χάντρα που άρχισα αυτό το βήμα.



Βήμα 6
Ξαναπερνάω την κλωστή μου από τον μαυρο ρόμβο, τη χάντρα σπόρο, τον μαυρο ρόμβο και την χάντρα σπόρο.



Βήμα 7
Επαναλαμβάνω τα Βήματα 3 ως 6, ως που το μήκος του βραχιολιού μου να είναι περίπου 1,5εκ κοντύτερο από το μήκος που θέλω (χωρίς το κούμπωμα).


Βήμα 8
Έχω φτάσει στο  επιθυμητό μήκος και τώρα περνάω ξανά την κλωστή μου πίσω στον πράσινο ρόμβο και την χάντρα σπόρο.



Βήμα 9
Βάζω 1 πρασινό ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 μαυρο ρόμβο και μετά περνάω την κλωστή από την επόμενη χάντρα σπόρο στην κάτω σειρά.



Βήμα 10
Περνάω τώρα στην κλωστή 1 μαυρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 πράσινο ρόμβο και μετά  πάλι από την επόμενη χάντρα σπόρο της κάτω σειράς.



Βήμα 11
Επαναλαμβάνω τα Βήματα 9 και 10 ώσπου να φτάσω στο τέλος του βραχιολιού.


Βήμα 12
Περνάω την κλωστή μου από τον πράσινο ρόμβο, την χάντρα σπόρο, τον μαύρο ρόμβο και την χάντρα σπόρο.



Βήμα 13
Βάζω τώρα 1 μαυρο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 πρασινο ρόμβο και περνάω την κλωστή μου από την επόμενη χάντρα σπόρο στην επάνω σειρά.



Βήμα 14
Στη συνέχεια προσθέτω 1 πρασινο ρόμβο, 1 χάντρα σπόρο και 1 μαυρο ρόμβο και περνάω πάλι την κλωστή μου από την επόμενη χάντρα σπόρο της επάνω σειράς.



Βήμα 15
Επαναλαμβάνω τα Βήματα 13 και 14 μέχρι να φτάσω στο άκρο του βραχιολιού.


Βήμα 16
Περνάω την κλωστή μου μέσα από τον μαυρο ρόμβο για να έρθω στην χάντρα σπόρο στο τέλος του βραχιολιού.



Βήμα 17
Για να βάλω το κούμπωμα , περνάω στην κλωστή μου 4 χάντρες σπόρους, βάζω το κούμπωμα και ξαναπερνάω την κλωστή μου μέσα από την τελευταία τέταρτη χάντρα. Περνάω άλλες 3 χάντρες σπόρους και ξαναπερνάω την κλωστή μου από την χάντρα που ξεκίνησα αυτό το βήμα.



Θα περάσω την κλωστή μου από αυτές τις χάντρες σπόρους και το κούμπωμα 2-3 φορές για να το κάνω πιο γερό. Όταν τελειώσω γυρίζω την κλωστή μέσα στο βραχιόλι και κάνω κόμπους  σε αρκετές μεριές πριν την κόψω.

Για να περάσω το κούμπωμα και από την άλλη πλευρά, βάζω τη βελόνα στην ουρά που άφησα στην αρχή και επαναλαμβάνω το Βήμα 17 για να βάλω το κούμπωμα.

Φτιάξε μόνος σου το δικό σου χειροποίητο "κρυστάλλινο" βραχιόλι. Ειλικρινά είναι πιο εύκολο από ότι φαίνεται! Και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι