Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Χάντρες από πολυμερικό πηλό (polymer clay)


Ο πολυμερικός πηλός ή polymer clay, είναι ένα υλικό που έχει απεριόριστες δυνατότητες!

Είναι εύπλαστος, έχει λαμπερά χρώματα και μπορεί να ακολουθήσει και την πιο τρελή φαντασία μας όταν πρόκειται για την κατασκευή χαντρών ή τη δημιουργία κοσμημάτων.



Τον πολυμερικό πηλό, όπως το fimo και το cernit,  θα τον βρείτε σε καταστήματα με χάντρες ή είδη χειροτεχνίας & ζωγραφικής.

Υπάρχουν διάφορες τεχνικές για την δημιουργία χαντρων και μενταγιόν από polymer clay.

Tο μόνο που χρειάζεται αφού ολοκληρώσουμε το έργο μας, είναι ψήσιμο στο φούρνο της κουζίνας...




Πως θα φτιάξω χάντρες με πολυμερικό πηλό;

  Φτιάξε Χάντρες-Πασχαλίτσες
  Φτιάξε Χάντρες-Φυλλαράκια
  Φτιάξε Χάντρες-Αντίκες
  Φτιάξε Μπαστούνι-Χιονονιφάδα
 Φτιάξε Xάντρες-Donuts

Μενταγιόν από πολυμερικό πηλό Α΄μερος
Μενταγιόν από πολυμερικό πηλό Β΄μερος

Εκπληκτικές χάντρες από polymer clay

 
 
 
   


 
 
 

7 σχόλια:

RedHat είπε...

καλημερα..

καταπληκτικό... αλλά πως γίνεται;;
ειναι φτιαγμένες με ανάμιξη χρωμάτων ή ζωγραφισμένες εκ των υστέρων.
που μπορώ να μάθω για τις τεχνικές που αναφέρεις;;;

νασαι καλα

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα Red Hat!
Οι χάντρες γίνονται με αναμειξη χρωμάτων, υπάρχουν τεχνικες στο internet για να φτιάξεις όποιο σχέδιο φανταστεις στο internet. Σύντομα θα ανρτήσω μερικές τεχνικές για να πειραματιστούμε!

smalltowngirl είπε...

ego me to cernit exo ena problima.. den einai euplasto katholou! mono se mena ginetai? exo dei videakia sto internet kai einai san plastelini kai afta pou exo parei ego theloun poli ora doulema gia na strosoun ligo.. ti ftaei? kano kati lathos??

Florousaki είπε...

καλησπερα δροσοσταλιτσα και σε ολους μολις καταφερα να δημιουργησω λογαριασμο στο google.πραγματικα απολαμβανω τις δημιουργιες σας και ξεκινω και εγω να πειραματιζομαι.ευχαριστουμε για ολλες τις τεχνικες πολυ χρησιμες.καλη σας μερα!!!!!

sweet dreams είπε...

Συγχαρητήρια όλα είναι μονάδικα!Ευχομαι να καταφέρω να κάνω και γω καμμια ανάμειξη!

eleni είπε...

Καλησπέρα! Μπήκα πρώτη φορά σε αυτόν τον ιστότοπο και είναι καταπληκτικός!! Συγχαρητήρια!!!:) Φτιάχνω κι εγώ κοσμήματα και διακοσμητήκα. Ψάχνω όμως τρόπους να δημιουργώ τις δικές μου χάντρες, για να τις φτιάχνω όπως εγώ θέλω. Θα ήθελα να μου εξηγήσεις αυτήν την τεχνική καθώς και να μου πεις τι θλικά να αγοράσω και σε ποιές σελίδες μπορώ να βρω τρόπους για να τις φτιάχνω.

ΒΑΣΩ ΒΟΤΣΗ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΤΣΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ (ΕΧΩ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ)ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ FIMO ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΜΕΡΙΚΟ ΠΗΛΟ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ? (ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟ FIMO ΨΗΝΕΤΑΙ?). ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. (ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ), ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙΞΕΙ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι