Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Κομψο Βραχιόλι με πέρλες! Βήμα βήμα οδηγίες

Αυτό το εκπληκτικό βραχιόλι είναι τόσο απλό να γίνει και μοιάζει με ένα πανάκριβο κόσμημα εκατοντάδων ευρώ!! Ένα πολύ κομψό και διαχρονικό κοσμημα ποιότητας φτιαγμένο από μαργαριτάρια με τα χεράκια σας!


Θα χρειαστώ:
  • 60εκ περίπου πετονιά .
  • Πέρλες σε σχήμα ρυζιού
  • 2 κρικάκια
  • Κούμπωμα
  • 2 ασημένια τελειώματα καρλότες





Το φινίρισμα με καρλότα (clamshell ή calotte crimp) θα δώσει μία επαγγελματική χροιά στις δημιουργίες σας. Αυτά τα τελειώματα είναι ειδικά για τις λεπτές πετονιές που χρησιμοποιούμε για τα κοσμήματα με χάντρες. Η καρλότα καλύπτει τον κόμπο και μας  επιτρέπει να συνδέσουμε το κούμπωμα.




Βήμα 1
Κόβω την πετονια μου στα 2 και κάνω  κόμπο τις άκρες Παίρνω ένα τελείωμα καρλότα και το τοποθετώ πάνω από τον κόμπο μου.


Βήμα 2
Κόβω την περίσσεια πετονιά και ρίχνω μια στάλα σούπερ κόλλα πάνω στον κόμπο. Κλείνω τώρα την καρλότα μου είτε τα δάχτυλά ή με μία πένσα.


Βήμα 3
Περνάω ένα μαργαριτάρι στο κάθε άκρο της πετονιάς και τραβάω τις χάντρες στην άκρη.


Βήμα 4
Προσθέτω ένα ακόμα μαργαριτάρι στο ένα άκρο και στη συνέχεια πιάνω το άλλο άκρο και το περνάω μέσα από την πέρλα από την αντιθετη πλευρά σταυρωτά.


Βήμα 5
Τραβάω τώρα τα δύο άκρα προσεκτικά και αργά ώστε το τρίτο μαργαριτάρι να ευθυγραμμιστει σε σχέση με τα 2 προηγούμενα.


Βήμα 6
Προσθέτω 2 μαργαριτάρια, ένα σε κάθε άκρο και επαναλαμβάνω τα Βήματα 4 & 5


Βήμα 7
Συνεχίζω αυτό το μοτίβο ως που να φτάσω στο επιθυμητό μήκος του βραχιολιού μου


Βήμα 8
Μόλις φτάσω στο τέλος προσθέτω την καρλότα όσο πιο κοντά στα μαργαριτάρια μπορώ.


Βήμα 9
Για να κάνω τον κόμπο μου όσο πιο κοντά στις πέρλες γίνετε θα χρησιμοποιήσω μία καρφίτσα. Κάνω λοιπόν τον κόμπο γύρω από την καρφίτσα και μετά τον τραβάω προς την καρλότα, έτσι ώστε να διατηρηθεί το βραχιόλι μου σφιχτό.


Βήμα 10
Τραβάω την καρφίτσα και δένω δυνατα τον κόμπο μου. Ρίχνω μια στάλα σούπερ κόλλα πάνω του και κλείνω την καρλότα όπως έκανα στο άλλο άκρο του βραχιολιου μου στην αρχή.


Βήμα 11
Προσθέτω τα κρικάκια μου και το κούμπωμα στα τελειώματα.


Βήμα 12
Έτοιμο το βραχιόλι με τις πέρλες και με το προσεγμένο του δέσιμο!






6 σχόλια:

xristiana xristodoulou είπε...

Πολύ καλές οδηγίες και καταπληκτική φωτογράφιση!
Βοηθάει πραγματικά!
Θερμά συγχαρητήρια!

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα Χριστιάνα!

Ανώνυμος είπε...

Egw exw kanei to idio sxedio alla me diaforetiko tropo

Scrap-crafts είπε...

πραγματικά πολύ καλές οδηγίες! Θα το δοκιμάσω με διαφορετικά υλικά για ένα δωράκι που θέλει ο γιος μου να κάνει για τα γενέθλεια μιας συμμαθήτριας που είναι καλεσμένος... Θα σου πω τις εντυπώσεις!!!

drosostalitsa είπε...

Καλη επιτυχία! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις χρωματιστές χάντρες σε αποχρώσεις του ροζ! Τα κοριτσακια λατρευουν τα κοσμηματα σε αυτό το χρώμα

Veronika είπε...

Μπραβο πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου..Ολα φοβερα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι