Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Νεανικό κολιέ με δερμάτινο κορδόνι και φυλαχτά!

Αυτό το κολιέ είναι πολύ εύκολο να γίνει, διότι δεν χρειάζεται να βάλω κούμπωμα, κατι που συνήθως είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της δημιουργίας του χειροποίητου κοσμήματος. Μπορω να χρησιμοποιήσω οποιεσδήποτε χάντρες ή μενταγιόν θέλω και να του δώσω ένα μοναδικό ύφος. Μαργαριτάρια, διαφορο ημιπολύτιμοι λίθοι, κοράλλια, ασημένια ή ξύλινα μενταγιόν είναι μερικές από τις επιλογές μου για τα φυλαχτά. Επισης το δερματινο κορδόνι μπορεί να αντικατασταθεί με οργάντζα ή κορδέλα, η ποικιλία είναι τόσο μεγάλη όσο η φαντασία σας!


Θα χρειαστώ:
  • Κορδόνι δερματινο
  • 5 κρικάκια
  • 7 βελόνες με κεφαλι
  • 7 χάντρες – μενταγιόν ή λίθοι της επιλογής μου


Βήμα 1
Βάζω στη σε σειρά τις χάντρες μου και αποφασίζω για το σχέδιο του κολιέ μου. Το μήκος του κορδονιού μπορεί να είναι μεγάλο ή μικρό ανάλογα με την επιθυμία μου. Για αρχή θα πάρω ένα μεγάλο κομμάτι κορδόνι και θα αφήσω την επιλογή να κόψω όσο περισσεύει στο τέλος του έργου.



Βήμα 2
Το επόμενο μου βήμα είναι να βρώ το κέντρο του κορδονιού μου και να κάνω συμμετρικά 5 χαλαρούς κόμπους, έτσι ώστε να χωράει να περάσει το κρικάκι, όπως φαίνεται στην εικόνα



Βήμα 3
Βάζω τώρα τις χάντρες μου και τα φυλαχτά στις βελόνες.



Βήμα 4
Χρησιμοποιώ την πενσα μου για να κλείσω τις βελόνες και να δημιουργήσω θηλιές ώστε να τα περάσω στα κρικάκια μου. Δες εδώ πως!



Βήμα 5
Περνάω τώρα σε κάθε κόμπο 1 κρικάκι και σε κάθε κρικάκι προσθέτω τα φυλαχτά που έχω επιλέξει. Σε κάποιους κόμπους θα βάλω και 2 φυλαχτα μαζί για να γίνει πιο πλούσιο.



Βήμα 6
Τώρα για να κλείσω το κολιέ θα πάρω τη μια άκρη του κορδονιού και θα τη δέσω πάνω στην άλλη άκρη, όπως φαίνεται στην εικόνα



Βήμα 7
Θα σφιξω τον κόμπο αλλά θα πρέπει να μπορεί να μετακινείτε πάνω κάτω όταν τον τραβάω.



Βήμα 8
Επαναλαμβάνω και με το άλλο άκρο του κορδονιού. Τώρα έχω 2 κόμπους που μπορώ να σύρω τον ένα μακρια από τον άλλο και να κοντύνω το περιδέραιο ή να τους φέρω κοντά και να το επιμηκύνω!



Βήμα 9
Το κολιέ με δερμάτινο κορδόνι και φυλαχτά είναι έτοιμο!



Καλή επιτυχία!

4 σχόλια:

RedHat είπε...

καλησπέρα...
δοκίμασα να φτιάξω χάντρες με cernit και μου άρεσε.
τώρα θα δοκιμάσω να τις περάσω σε κορδόνι οπως αυτό που ειναι πολύ ομορφο.
δεν πολυκατάλαβα το διπλό δέσιμο του κορδονιού αλλά στην πορεία πιστεύω να τα καταφέρω.
μου δίνεις πολλές ιδέες και χαίρομαι να σε διαβάζω

καλό σου βράδυ

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα RedHat! Πως είσαι σήμερα?
Θα αναρτήσω κι άλλες τεχνικές με πολυμερικό πηλό. Όσο για το διπλό κομπο είναι απλό. Το ένα άκρο το δένεις ένα κόμπο που από μέσα περνάει η άλλη άκρη του κορδονιού.Αντίστοιχα το άκρο που έχεις περάσει ήδη μέσα απο τον ένα κόμπο, το δένεις πάνω στο άλλο πριν από τον κόμπο... Χμμ δεν ξέρω αν κατάλαβες, ελπίζω να βοήθησα λίγο. Δες και τις εικόνες σε σχέση με αυτά που σου έγραψα τώρα και δοκίμασε να το κάνεις πράξη!
Φιλια

dimitra είπε...

kalispera proti fora grafo.katarxin synxaritiria k gia ta kosmimata poy ftiaxneis alla ka gia ton tropo poy perigrafeis..leo na ksekiniso ki ego na ftiaxno moy aresei poly.pianei to xeri moy alla den exo idea apo poy tha paro ta ilika moy k ti tha xriasto ektos apo xantres.mporeis na me voithiseis;;ksereis kapio kalo magazi sto kentro stin athina me xantres alla k me ta ypolipa ergalia koftes ktl;;eyxaristo poly

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα Δήμητρα! Επειδή δεν κατάγομαι απο Αθήνα δεν γνωρίζω τα καταστήματα επο εκεί.. συγνώμη που δεν μπορώ να βοηθησω αλλα ελπίζω κάποιες άλλες φίλες του blog να σε διαφωτίσουν! Εγώ τελευταία κάνω τις αγορές μου online.... αν και η αγορά άμεσα από κατάστημα έχει περισσότερα πλεονεκτήματα γιατί έρχεσαι σε επαφή με το προιόν και έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι