Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Βασικά εργαλεία για την κατασκευή κοσμημάτων με σύρμα

 Υπάρχει ένα τεράστιο φάσμα διαθέσιμων εργαλείων τα οποία είναι πολύ χρήσιμα, αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητα. Ας δούμε τα πιο σημαντικά εργαλεία για την κατασκευή κοσμημάτων με χάντρες και σύρμα.


Α: Πένσα με στρογγυλή μύτη
Η πένσα με τη στρογγυλή μύτη χρησιμοποιείται για την κάμψη  του σύρματος και τη δημιουργία θηλιάς. Αυτό θα είναι ένα από τα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε περισσότερο από τα υπόλοιπα. Είναι σημαντικό να αγοράσετε πένσα που είναι ειδική για κατασκευή κοσμημάτων  και όχι κάποια από το κατάστημα σιδερικών. Εάν πρόκειται να την χρησιμοποιήσετε για πολλά έργα τότε αξίζει να επενδύσετε σε μια καλή πένσα ποιότητας.

Β: Πένσα με επίπεδη μύτη
Είναι η πένσα που χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε άλλη εργασία, όπως το άνοιγμα και το κλείσιμο των κρίκων. Η πένσα με επίπεδη μύτη επίσης χρησιμοποιείται για να κρατάμε σταθερά τα κοσμήματα μας κατά την κατασκευή και γιαυτό καλό θα είναι να έχει λεπτή μύτη ώστε να χωράει σε στενά σημεία.

C: Κοφτάκι
Το κοφτάκι είναι ένα σημαντικό εργαλείο και η χρήση του είναι προφανής. Καλό είναι όταν κόβουμε σύρμα να φοράμε γυαλια για να προστατευτούμε από κομμάτια που πιθανον να πεταχτούν.

6 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Πούσαι βρε Δροσοσταλίτσα!? δυο μέρες πέρασαν και δεν μας ήρθες με τις πέτρες σου και τα όμορφα κοσμήματά σου! Εξαντλήθηκες κοριτσάκι μου?
Πέρνα απο το σπίτι μου να σε κεράσω και να χαζέψεις...

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα !
Πρωτη φορα εδώ κι ενθουσιάστηκα , εντυπωσιάστηκα !!!! Εισαι καταπληκτική !!

Μπράβο !!

ΥΓ Αν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά κι εδώ www.xantres.gr !

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα Καρυάτιδα! Στο έχω ξαναπεί οτι δεν εξαντλούμε τοσο ευκολα!!!! Απλά αυτές τις μέρες αφιερωσα λίγο χρόνο στον αγαπημένο μου εαυτούλη και ξεκουράστηκα.
Τι καλο θα με κεράσεις αν έρθω απο το σπιτι? χεχε φιλακια!

Καλωσήρθες Ιφιγένεια! ευχαριστώ πολύ θα το επισκεφτώ το xantres.gr αμεσως!

kariatida62 είπε...

Το κέρασμα ήταν η προηγούμενη ανάρτηση που είχε σχέση με τους μήνες...χεχε!
Δεν πειράζει όμως πέρασες απο την καινούργια που ήταν πιο "βαριά" θάλεγα! Αντί για γλυκό του κουταλιού(πού είχα την προηγούμεν) σερβίρισα τούρτα παγωτό!:)))lol

Anastasia είπε...

Είμαι καινούρια θαυμάστρια των δημιουργιών σου και έχω ενθουσιαστεί τόσο πολύ που θέλω να αρχίσω και εγώ σιγά σιγά να φτιάχνω κοσμήματα! Μία ερώτηση μόνο τις πένσες τις ζητάς ως με στρογγυλή και επίπεδη μύτη ή υπάρχει άλλη ονομασία?

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! απο ποια μαγαζια μπορουμε να αγορασουμε αυτα τα εργαλεια;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι