Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Για πιο εντυπωσιακά κοσμήματα....καπελάκια για χάντρες!


Στολίστε τις χάντρες σας και δώστε έναν αέρα πολυτέλειας στα κοσμήματα σας, χρησιμοποιώντας μεταλλικά καπελάκια για χάντρες. Υπάρχουν σε διάφορα σχέδια και μεγέθη, όπως και σε πολλά χρωματιστά μέταλλα.


 Ένας απλός τρόπος για να κάνετε πιο εντυπωσιακά τα κοσμήματα σας

Πως θα δέσω με σύρμα τη χάντρα και το καπελάκι της;






Η τεχνική τυλίγματος μιας χάντρας με το καπελάκι της σε μια βελόνα φαινεται στα 3 παρακάτω βήματα

Βήμα 1
Βάζω την χάντρα και το καπελάκι στη βελόνα και με την πένσα με τη λεπτή μύτη λυγίζω τη βελόνα κάθετα, όσο πιο κοντα μπορώ στις χάντρες.



Βήμα 2
Κόβω το σύρμα με το κοφτάκι όσο μεγάλη θέλω να είναι η θηλειά μου


Βήμα 3
Με την στρογγυλή πένσα γυρίζω τώρα τη βελόνα να δημιουργήσω μια θηλειά. Έτοιμο!



Με τα υπέροχα καπελάκια μπορώ να δημιουργήσω ευκολα και απλά θαυμάσια σκουλαρίκια αλλά και υπέροχα μενταγιόν! Καλή επιτυχία!




Ιδέες

 
 
 


Κοσμήματα


 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 


9 σχόλια:

Ιφιγένεια είπε...

Tα καπελάκια τους δίνουν εντελώς άλλη εμφάνιση !!!!!

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου κοριτσακι !!

ifigenia είπε...

το blog σου είναι απλά κα-τα-πλη-κτι-κό! φτιάχνεις τόσο όμορφα κοσμήματα και το κάνεις να φαίνεται τόσο απλό! πραγματικά μ'έχεις βάλει στο τριπάκι να δοκιμάσω κ εγώ.
καλή συνέχεια!

μάκια!

xeirodimiourgies είπε...

Και πάλι έγραψες! Μπράβο δροσοσταλίτσα, δεν χορταίνω τις ιδέες σου!!!

Katerina είπε...

Πραγματικά είναι όλα τόσο όμορφα!!!
Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις αναλυτικότατες οδηγίες και εικόνες!!!
Είσαι φανταστική!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν μου λες πουλάκι μου, τα καπελάκια τα κολλάς ή στέκονται με το στρίψιμο και μόνο της βελόνας;
Σου "κλέβω" μυστικά;
ΦΙΛΙΑ!!!!

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα σε ολες!
Πολύ θα χαρώ να δώ τις δημιουργίες σας! Είναι σα να έχω βάλει κι εγώ το χεράκι μου και αισθάνομαι μεγάλη ικανοποιήση!!!

Γιαγιά Αντιγόνη, δεν τα κολλάω τα καπελάκια τα αφήνω να τα συγκρατεί η βελόνα και έτσι έχουν και μια πιο φυσική κίνηση.

Καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

8elw kapelakia!!!!teleia

IZA είπε...

Δροσοσταλίτσα σ' ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις ωραίες ιδέες σου. Μας δίνεις τις οδηγίες τόσο κατατοπιστικά και τις πλουτίζεις με τόσο ωραίες φωτογραφίες! Τέλεια!

to alataki είπε...

Γεια σου Δροσοσταλίτσα μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι