Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Δημιουργίες - Χειροποίητα Σκουλαρίκια

Η φίλη μου η Γίτσα του dr ideas μοιράζεται μαζί μας τις δημιουργίες της. Χειροποίητα σκουλαρίκια φτιαγμένα με μεράκι και σε πολύ οικονομικές τιμές!

σκουλαρικια με ασημι και φουξια συρμα 
τιμή: 10 ευρω







σκουλαρικια με ασημενιο συρμα και πλαστικες περλες / χαντρες 
τιμή: 10 ευρω


σκουλαρικια με ασημι συρμα και διαφανεις χαντρες σβαροφσκι 
τιμή: 12 ευρω

Αυτά και άλλα χειροποίητα κοσμήματα θα τα βρείτε στο blog dr ideas

και μπορείτε να επικοινωνήσετε στο email : gitsadr@gmail.com

3 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάρα πολύ όμορφα, το έντονο χρώμα τους μου αρέσει πολύ!
Καλό Σαββατοκύριακο:))

Anita είπε...

ειναι υπέροχα όλα όσα έχω δει....... έχεις μήπως ιδέα τη είναι η γράνα στον κόσμο της κατασκευής κοσμημάτων????

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα!
Έλενα καλό Σ/Κ!

Ανίτα η γράνα είναι αυτό που εγώ ονομάζω βελόνα στις αναρτήσεις μου. Δες εδώ σχετικά
ανάρτηση για τα χρησιμα εξαρτήματα


Καλό απόγευμα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι