Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Δαχτυλίδι-σβήστρα! Φτιάξτο μόνος σου!

Φτιάξε μόνος σου ένα χρήσιμο δαχτυλίδι- σβήστρα!

Βρήκα την τεχνική στο cute little disaster και σας την παρουσιάζω! 

Είναι εύκολο έργο και μπορείτε να το κάνετε μαζί με τα παιδιά σας!




Θα χρειαστώ:
  • Μία μεγάλη σβήστρα
  • Κοπίδι
  • Μυτερό αντικείμενο ή τρυπάνι

Βήμα 1
Παίρνουμε μια μεγάλη σβήστρα. (την μεγαλύτερη που μπορούμε να βρούμε στο εμπόριο για να έχουμε περιθώριο "λαθών"....)


Βήμα 2
Σχεδιάζουμε το σχήμα που θέλουμε να έχει το δαχτυλίδι μας.

Βήμα 3
Με το τρυπάνι ή το μυτερό αντικείμενο ανοίγουμε την τρύπα που θα περνάει το δάχτυλο.

Βήμα 4
Κόψτε τριγύρω με το κοπίδι και φτιάξτε το πάχος και το σχήμα του δαχτυλιδιού που θέλετε.

Εαν το θέλω πιο λεπτό το κόβω κατακόρυφα.


Βήμα 5
Σε αυτό το σημείο το δαχτυλίδι έχει πάρει την τελική του μορφή.


Βήμα 6
Τώρα ξεκινάμε να σβήνουμε για να κάνουμε την επιφάνεια του πιο ομαλή.


Βήμα 7
Για να κάνουμε ομαλή και την εσωτερική πλευρά, απλά το τρίβουμε μέσα έξω στο δάχτυλό μας αρκετές φορές ή χρησιμοποιούμαι κάποιο άλλο κυλινδρικό αντικείμενο.
 
Έτοιμο! Καλή επιτυχία


Μία ακόμα ιδέα


17 σχόλια:

eudokia είπε...

πολύ πρωτότυπο!!

Ξανθή είπε...

Καλά είσαι απίστευτη!!!!
Θα προσπαθήσω να το κάνω προκειμένου να το χαρίσω στο κοριτσάκι φίλης μου.

Ανεράιδα είπε...

Φοβερό! κι έτσι δε θα την χάνουν συνέχεια!!

kariatida62 είπε...

Eίσαι φοβερή, ανεπανάληπτη! Να δείς όλα τα πιτσιρίκια θα το φορούν και θα σβήνουν -γράφουν!

xeirodimiourgies είπε...

πολύ καλό!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι σκέφτηκε το κεφαλάκι σου!
Φιλιά!

princess είπε...

καλα δεν σε πιστευω!!!! πολύ πρακτικό....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πρωτοτυπότατο!!
Πλάκα έχει!!
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!

faraona είπε...

Ονειρο!!!Εξαιρετική ιδέα .
Μπράβο!

Εύα Παραδείσου είπε...

Πολύ ωραίο, μου αρέσει πολύ, πραγματικά πρωτότυπο! :)

Δημιουργία είπε...

Πρωτοτυπη ιδεα δυο σε ενα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Τι καλό!!! Πολύ πρωτότυπο !! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα φίλες μου και καλή εβδομάδα!

artcandles είπε...

thelw na mou ftiakseis 4-5!mporeis??

drosostalitsa είπε...

Φυσικά! Για την κορούλα σου φαντάζομαι.... χεχε
Να μου την φιλήσεις!

Black Rose είπε...

woW! wraio alla egw den ta katafernw me aUtAAA!!!

drosostalitsa είπε...

Επειδή μια κυρία μου έστειλε μήνυμα λέγοντας οτι δεν είναι δικό μου το tutorial, την ενημερώνω οτι έχω λινκ από που το έχω πάρει στο άρθρο, εαν μπει στον κόπο να το διαβάσει... Ευχαριστώ πάντως για την παρατήρηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι