Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Τεχνική βήμα βήμα! Πως θα φτιάξω μια ρομαντική καρφίτσα;

Ένας ευκολος τρόπος για να κάνουμε μια καρφίτσα για σάλι. Θα επιλέξουμε τα χρώματα και τα φυλαχτά που μας ταιριάζουν και μας αντιπροσωπεύουν και θα τα συνδυάσουμε αρμονικά σε μια πολύ όμορφη και ρομαντική καρφίτσα - παραμάνα!






Θα χρησιμοποιήσω:


Ας δούμε αναλυτικά τα υλικά μου και πως θα τα χρησιμοποιήσω.


Η καρφίτσα παραμάνα έχει έτοιμες θηλιές για να κρεμάσω τις χάντρες και τα φυλαχτά.

Θα χρησιμοποιήσω 4 χάντρες 8mm σε έντονο ρόζ, 2 χάντρες 10mm σε απαλό ροζ, 3 πέρλες 4mm, 1 πέρλα 6mm και 3 ασημένιες χαντρούλες σπόρους 2mm.

Οι βελόνες  (γράνες) που θα χρειαστώ για αυτή την καρφίτσα.


Έκανα μια επιλογή από διάφορα καπελάκια που θα ντύσω τις χάντρες μου για ένα πιο αρχοντικό αποτέλεσμα.

Επέλεξα να φτιάξω μια ρομαντική καρφίτσα κι έτσι θα βάλω τα εξής φυλακτά : τον Έρωτα, μία καρδούλα, ένα τριαντάφυλλο και μια παλιά δεκάρα.

Τα κρικάκια που θα χρειαστώ για αυτή την κατασκευή είναι 2 οβάλ και 6 κρικάκια 4mm.

Ξεκινώ τώρα να συναρμολογώ την καρφίτσα μου.

Επιλέγω την σειρά που θα τοποθετήσω τα φυλακτά μου και τα δένω στην καρφίτσα με τα κρικάκια μου

Τώρα περνάω τις χάντρες και τα καπελάκια σε όμορφους ρομαντικούς συνδιασμούς στις  βελόνες μου.

Κλείνω τις βελόνες όπως έχουμε δεί.





Χρησιμοποιώ αλυσίδα για ένα ασύμμετρο στυλ στη ρομαντική καρφίτσα μου και τοποθετώ τις βελόνες με τις χάντρες στις θηλιές της παραμάνας


Καλή επιτυχία!



Τα υλικά που χρησιμοποίησα για αυτή την κατασκευή τα προμηθευτηκα από το καταστημα Λουκάς στη Ν. Ερυθραία









12 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ ωραία η καρφίτσα σου Δροσοσταλίτσα μου και στα αγαπημένα μου χρώματα. Μου υπενθύμισες οτι δεν έχω κάνει κάτι καινούργιο σε κόσμημα παρά τις προμήθειες, αλλά βλέπεις τώρα φούντωσε άλλος έρωτας!
Φιλιά πολλά και Καλό μήνα.

eleni είπε...

Πολύ όμορφη!Νομίζω ότι αυτή μπορώ να τη φτιάξω,αρκεί να προμηθευτώ υλικά.
Δροσοσαλίτσα,είσαι θησαυρός,που μας δείχνεις όλα αυτά τα μυστικά.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφη καρφιτσα!

Ειμαι καινουργια εδω, θα χαρω ν α τα λεμε


Καλο μηνα!

anthivolon είπε...

Δροσοσταλίτσα μου καλημέρα,
Πάλι μεγαλούργησες..........
Πάρα πολύ όμορφη η καρφίτσα και με προοπτική να μπορείς να τη διαμορφώσεις με ότι χάντρα και όποιο φυλαχτό θέλεις.
Σε φιλώ

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη η καρφίτσα Δροσοστελίτσα
Μπράβο σου
Φιλάκια ...

Δημιουργία είπε...

Παιχνιδιαρα και γλυκια η καρφιτσα, ο,τι πρεπει για αυτη την εποχη.

xristiana xristodoulou είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα! Πολύ όμορφη καρφίτσα! Δεν είχα σκεφτεί να συνδυάσω έτσι τις χάντρες... Πραγματικά ρομαντική!
ΥΓ. Σε ευχαριστώ πολύ για τα link!!!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ωραία και ρομαντική! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

drosostalitsa είπε...

Καλό Μήνα φίλες μου! Μόλις γύρισα ανανεωμένη από εκδρομούλα... Ευχαριστώ που περάσατε!

Πολλά φιλιά

Magda^_^ είπε...

Φαίνεται ΄φανταστικό!!Μα πώς γίνεται και όλα εδώ μέσα είναι τόσο όμορφα και μοιάζουν και τόσ ευκολά στο να τα φτιάξεις??
:):)Καλό βράδυ!!

Ελευθερία είπε...

ταν κανεις να φαινονται τοσο ευκολα!!!!!
η αληθεια ειναι οτι δεν αξιωθηκα ακομα να παρω τις πρωτες υλες, αλλα καθε φορα που μας βαζεις κατι καινουριο σε βημα βημα... μου αναβεις φωτιες!!!!!!!

Envy είπε...

πολύ ρομαντική καρφίτσα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι