Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Crystal & Pepper - Ένας μαγικός κόσμος

Για σήμερα σας έχω μια πραγματικά ενδιαφέρουσα πρόταση!
Και μάλιστα από δύο φρέσκα κορίτσια, την Δέσποινα και την Κατερίνα, που με τις δημιουργίες τους θα στολίσουν με υπέροχα χρώματα τις καλοκαιρινές μας εμφανίσεις!



Η σελίδα τους www.crystalpepper.gr είναι πανέμορφη και γεμάτη ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Επίσης διατηρούν και ένα εξαιρετικό blog, το http://crystalpepper.blogspot.com 

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να την επισκεφτείτε και δε θα χάσετε!





Εκτός από τα φανταστικά κοσμήματα που θαύμασα, έμαθα πολλά για τους ημιπολύτιμους λίθους και για την κρυσταλλοθεραπεία. Ενημερώθηκα για την αρωματοθεραπεία και το ρέικι και για πολλές άλλες υπηρεσίες που προσφέρουν.



Αξίζει να το δείτε!




8 σχόλια:

Xara είπε...

Ωραία και καλοκαιρινά τα κοσμήματά τους.
Thanks for sharing!

anthivolon είπε...

Δροσοσταλίτσα μου γειά σου,
Πάντα με τον καλό σου λόγο!!
Το blog που προτείνεις το έχω δει ήδη, είναι όντως πολύ καλό, αν δε κάνω λάθος τα κορίτσια είναι επαγγελματίες, νομίζω διατηρούν και site που το έχω εξερευνήσει!!!
Φιλιά

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γειά σου κοριτσάκι!
Εκανα μια επίσκεψη στα κορίτσια και βρήκα όμορφα πράγματα με πληροφορίες.

Σε φιλώ!!

eleni είπε...

Όμορφα,χαρούμενα,καλοκαιρινά χρώματα!
Πάω να τις επισκεφτώ.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικη η προταση.
θα επισκεφθω τις κοπελλες

princess είπε...

μου αρέσουν πολυ οι κρύσταλλοι και το site είναι υπέροχο........

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα φίλες μου!
Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα! Χάρηκα που είδα τα σχολια σας!

Φιλάκια ***

SpIrToKoYto είπε...

πολύ όμορφες δημιουργίες...και πολύ ευγενικό από μέρους σου που τις παρουσιάζεις και τις μοιράζεσαι μαζί μας..
ευχαριστούμε..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι