Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Χάλκινο σύρμα και ουνακίτης: αγαπημένος συνδυασμός!


Το χάλκινο σύρμα αγκαλιάζει τον ημιπολύτιμο λίθο ουνακίτη (unakite) και τα θερμά τους χρώματα δένουν σε ένα ερωτικό χορό! Ο ουνακίτης είναι η πέτρα των συναισθημάτων αγάπης και του σεξ! Απόλυτα δεκτό αν παρατηρήσεις τα όμορφα ροζ νερά του ημιπολύτιμου λίθου… Είναι σχεδόν αισθησιακά!

Από την πρώτη στιγμή που χρησιμοποίησα χάντρες από ουνακίτη στα κοσμήματα μου τον ερωτεύτηκα και έκανα πολλά κοσμήματα με χάλκινο σύρμα. Από απλά μενταγιόν με σπιράλ σχέδιο έως και σετ βραχιόλι & σκουλαρίκια. Ο συνδυασμός των γήινων χρωμάτων μου θυμίζει τους φθινοπωρινούς μήνες, που η φύση φοράει αυτά τα υπέροχα χρώματα.


Ο ουνακίτης είναι ένας ημιπολύτιμος λίθος που φέρνει αρμονία και ισορροπία σε αυτόν που τον φοράει. Τα ροζ τμήματα του λίθου αντιπροσωπεύουν την αγάπη προς τον εαυτό μας και προς τους γύρω μας. Λέγεται ότι ενισχύει τα συναισθήματα και το πάθος και μας κάνει γοητευτικούς.

Σε περίοδο εγκυμοσύνης ή αν θέλετε να μείνετε έγκυος φορέστε κοσμήματα με ουνακίτη! Υπάρχει ένας παλιός μύθος γύρω από τον λίθο, ότι φέρνει γονιμότητα και βοηθά τη γυναίκα να έχει μια καλή εγκυμοσύνη. Επίσης λέγεται ότι φέρνει ηρεμία και βοηθά να έχουμε κουράγιο και θετική ενέργεια στη ζωή μας.


τα κοσμήματα μου με ουνακίτη 
μπορείτε να τα βρείτε στο κατάστημά μου στο etsy










4 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφο πραγματικά.
Φιλάκια ...

Unknown είπε...

υπεροχη κ παλι η δουλεια σου

Μπομπότη Αρετή είπε...

Δροσοσταλιτσα μου, ειμαι αναγνωστρια του blog σου και παρακολουθω την δουλεια και την εξελιξη σου εδω και δυο σχεδον χρονια! Οι εμπνευσμενες καικαλοδουλεμενες δημιουργιες σου, επηρρεασαν και την αποφαση μου ν' ασχοληθω και με το χειροποιητο κοσμημα! Καλη συνεχεια, σου ευχομαι! Θα χαρω να τα λεμε!!Φιλι πολλα!

Unknown είπε...

Καλησπέρα, αν θέλετε κάντε ενα περίπατο στο blog μου ! Ευχαριστώ !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι