Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Πως θα φτιάξω χειροποίητες χάντρες από σύρμα;

Οι χάντρες από σύρμα  είναι πρωτότυπα στοιχεία που θα προσθέσουν λίγο κέφι στα  χειροποίητα βραχιόλια και περιδέραια σας. Η τεχνική για να τις δημιουργήσουμε είναι απλή και  διασκεδαστική!  Το καλύτερο από όλα είναι ότι μπορούμε να φτιάξουμε μια ποικιλία σχεδίων εάν απλά μεταβάλουμε το υλικό και το μέγεθος του σύρματος. Για παράδειγμα, για ένα τολμηρό, γήινο look, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε χάλκινο σύρμα 1.4χιλ. Αντίστοιχα  για ένα πιο κομψό κόσμημα κάνετε τις συρμάτινες χάντρες με ασημένιο σύρμα 1.0χιλ.



Θα χρειαστώ:
  • Μαλακό χάλκινο σύρμα 1.2χιλ
  • Πένσα με στρογγυλή μύτη
  • Πένσα με επίπεδη μύτη
  • Κοφτάκι
Προαιρετικά:
  • Σφυρί


Βήμα 1
Κόβω περίπου 15 εκατοστά σύρμα και ξεκινάω να φτιάξω μια σπείρα με τη στρογγυλή πένσα μου. Πιάνω την άκρη του σύρματος και γυρνάω να φτιάξω τον κεντρικό κύκλο.


Βήμα 2
Με την επίπεδη πένσα συγκρατώ το κέντρο του σπιράλ και με το χέρι περιστρέφω το σύρμα προσεχτικά γύρω του με το χέρι.
Πως θα φτιάξω σπείρες με σύρμα – Βήμα βήμα οδηγίες;


Βήμα 3
Κάνω το ίδιο από την άλλη πλευρά του σύρματος και συνεχίζω να τυλίγω τα δύο άκρα σε ίσες αποστάσεις.

Βήμα 3
Ως που να συναντηθούν στο κέντρο, όπως φαίνεται στην εικόνα




Βήμα 4 – προαιρετικό
Για να σβήσω τυχόν σημάδια που έχουν κάνει τα εργαλεία μου πάνω στο σύρμα και για να μην υπάρχουν σημεία που το σπιράλ μου παραμορφώνεται χτυπάω ελαφρά με το σφυρί.


Βήμα 5
Χρησιμοποιώ την πένσα με την στρογγυλή μύτη και πιάνω το κέντρο του σπιράλ. Μαλακά το σηκώνω προς τα επάνω όπως φαίνεται στην εικόνα


Βήμα 6
Επαναλαμβάνω και στο άλλο σπιράλ. Και τα δύο πρέπει να ανασηκωθούν προς την ίδια κατεύθυνση.


Βήμα 7
Με την επίπεδη πένσα πιάνω το σύρμα  στο κέντρο περίπου και το με το χέρι μου το λυγίζω με μία γρήγορη κίνηση.


Βήμα 8
Τώρα θα πρέπει να φαίνεται κάπως έτσι. Η επίπεδη πένσα θα με βοηθήσει να σχηματίσω ένα καλοσχηματισμένο "κλουβί" της χάντρας. Θα προσέξω οι σπείρες να έχουν  ίση απόσταση μεταξύ τους και θα ισιώσω τυχόν σημεία του σύρματος που έχουν ατέλειες.


Βήμα 9
Αφήνω το "κλουβί" στην άκρη και κόβω ένα κομμάτι σύρματος περίπου 5εκ.


Βήμα 10
Κάνω μια θηλιά στην άκρη του  σύρματος με την στρογγυλή πένσα μου.


Βήμα 11
Τώρα παίρνω την επίπεδη πένσα μου και πιάνω το σύρμα στο μέσα από τη θηλιά στο σημείο που ενώνεται.
Λυγίζω το σύρμα στην αντίθετη πλευρά "σπάζοντας" το λαιμό του σύρματος.


Βήμα 12
Ξαναβάζω μέσα στη θηλιά την στρογγυλή πένσα και ισιώνω ώστε να δημιουργήσω μια βελόνα με μάτι.


Βήμα 13
Περνάω το κλουβί μέσα στη βελόνα του χάλκινου σύρματος.


Βήμα 14
Κόβω το σύρμα που περισσεύει και δημιουργώ μια θηλιά και στο άλλο άκρο.


Βήμα 15
Επαναλαμβάνω τα βήματα 11ως 14 για να κλείσω τη θηλιά.

Έτοιμη η χάντρα από σύρμα!
Φτιάξτε πολλές και διαφορετικές για να στολίσετε τα χειροποίητα κοσμήματα σας!

13 σχόλια:

Έφη είπε...

Είσαι καταπληκτική!
Είχα προσπαθήσει κι εγώ να φτιάξω κάτι παρόμοιο, αλλά όχι με μεγάλη επιτυχία. Τώρα σίγουρα θα τα καταφέρω!

Maria B. είπε...

είναι τέλειο!!!! αν και πιάνουν γενικά τα χέρια μου δεν νομίζω να μπορέσω ποτέ να το κάνω τόσο όμορφο όσο το δικό σου !!! γεια στα χέρια σου !!!

RedHat είπε...

ειναι υπέροχο.......
θα προσπαθήσω να το κάνω.
σ΄ευχαριστώ που μου δίνεις συνεχώς νέες ιδέες.
εισαι καταπληκτική

καλό σου απόγευμα

Rena είπε...

Καλά είναι τέλειο και έχω και τέτοιο σύρμα θα το προσπαθήσω αύριο κιόλας ευχαριστώ!

drosostalitsa είπε...

καλημέραααα! ευχαριστώ πολύ!!!
Θέλει λίγο πρακτική για να τα φτιάξετε αλλά το αποτέλεσμα αποζημειώνει!

Πολλά φιλάκια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάρα μου,με βάζεις σε πειρασμό.
Εχω τόσο καιρό κλεισούρας που κάτι θα προσπαθήσω.
Θα στα δείξω να με βαθμολογήσεις!

Δημιουργία είπε...

Ομορφες χαντρες, αλλα θελουν χερια λεπτεπιλεπτα για να τις φτιαξουν.

drosostalitsa είπε...

Καλημέρεςςςς!
@Γιαγιάκα μου ακόμα δεν ξεκίνησες??? Εγώ περιμένα να έχεις ήδη έτοιμα τα χειροποίητα σου!!! Αντε ξεκίνα!!! και θα δεις πόσο όμορφα νιώθεις όταν δημιουργείς και πόσο σου εξυψώνει το ηθικό όταν βλέπεις τα αποτέλεσματα! Και όσο για την βαθμολογία.. δεν ξερω αν μπορώ να είμαι αντικειμένικη μαζί σου!
@Δημιουργία μου και τα δικά σου τα χεράκια είναι χρυσά! Πιστεύω εαν το προσπαθήσεις θα το καταφέρεις!
Καλή αρχή σας ευχομαι!
Πολλα φιλιά

Φανή είπε...

Ειμαι ενθουσιασμενη που ανακαλυψα το σπιτικο σου ...μπραβο. Φτιαχνω και γω διαφορες κατασκευες που τις εχω αναρτησει στο δικο μου ιστολογιο και οι συμβουλες σου μου ειναι πολυ χρησιμες. Νασαι καλα.

ΡΕΝΑ είπε...

Δεν έχω λόγια να πω πόσο ενθουσιασμένη είμαι. Μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος αυτός και θα το προσπαθήσω. Είσαι απίθανη και κατανοητή για άλλη μια φορά. EXCELLENT!

ΡΕΝΑ είπε...

Δεν έχω λόγια να πω πόσο ενθουσιασμένη είμαι. Μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος αυτός και θα το προσπαθήσω. Είσαι απίθανη και κατανοητή για άλλη μια φορά. EXCELLENT!

delfina είπε...

drosostalitsa geia xara

eimai paaaarrrra pollluuuu xaroumenh pou uparxeis!!!!
sou to exw ksanagrapsei??!!!

tha ithela na mou peis se parakalw sthn anartisi me thema xandres apo xalko,ti sfiraki einai auto pou xrisimopoieis?
tha ithela na agorasw!!

euxaristoume gia ola osa mas deixneis;))))

me ektimisi

delfina

CREATIVE KHADIJA είπε...

Thanks for sharing this..& for writing me comment so i am visiting your awesome site..
keep visiting my blog & have fun..
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι