Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Κολιέ σε σχήμα "Υ"

Θα χρειαστώ:
·    Νήμα ή κορδόνι ή πετονιά
·    Ένα ενδιαφέρον μενταγιόν
·    Λίγες μακρόστενες ή στρογγυλές μεγάλες χάντρες
·    Αρκετές μικρές χάντρες

Ξεκινάω απλώνοντας τα υλικά στο χώρο εργασίας μου και δοκιμάζω αρκετούς συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών για το κολιέ μου ως που να καταλήξω στον πιο ελκυστικό.
Το κορδόνι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον
2 φορές μεγαλύτερο από το επιθυμητό μήκος του κοσμήματος που θέλω να φτιάξω. Εδώ πρέπει να βεβαιωθώ ότι το κορδόνι  χωράει να περάσει δύο φορές από τις χάντρες μου.


Τοποθετώ το μενταγιον στο κέντρο του κορδονιού.

Τώρα  κάνω διπλό το κορδόνι και περνάω μερικές χάντρες για να ταλαντεύεται το μενταγιον.

Χωρίζω το κορδόνι πάλι στα δύο και περνάω στην κάθε άκρη τις μικρές χάντρες. Αυτές θα κρύψουν το κορδόνι και θα κορνιζάρουν την μεσαία χάντρα.
Περνάω τις δύο άκρες από τη μεσαία μεγάλη χάντρα ώστε να διασταυρωθούν.

Τώρα, συνεχίζω να τοποθετώ τις χάντρες που επέλεξα στις δύο άκρες του κορδονιού συμμετρικά και στις δύο πλευρές. Φροντίζω να βάλω τις μεγάλες μου χάντρες μπροστά και να συνεχίσω με τις μικρότερες στο πίσω μέρος του κολιέ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι