Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Βραχιόλι "Κύμα του Ωκεανού"- Κοσμήματα με χάντρες

 Φτιάξτε μόνοι σας υπέροχα κοσμήματα με χάντρες!


 Το βραχιόλι "Κύμα του Ωκεανού" είναι ένα καλοκαιρινό κόσμημα με χάντρες. Βήμα βήμα οδηγίες για να το δημιουργήσετε μόνοι σας.

Θα χρειαστώ:
·    Περίπου 21 μακρόστενες χάντρες , θα  προτιμήσω να χρησιμοποιήσω ανοιχτόχρωμη Aquamarine ή μπλε Zircon
·    Περίπου 22 στρογγυλές ή πολύγωνες χάντρες 8mm σε διάφορα θαλασσιά χρώματα.
·    Περίπου 25 μικρές ασημένιες χαντρούλες
·    Ένα κούμπωμα
·    Νήμα
·    Βελόνα για χάντρες
·    Ψαλίδι



Ξεκινάω και κόβω περίπου 1μ. νήμα. Τοποθετώ στην άκρη του μια
οποιαδήποτε χάντρα, που θα χρησιμεύσει ως εμπόδιο για να μη γλιστρούν οι χάντρες από το τέλος του νήματος, ώσπου να ολοκληρώσω το κόσμημα. Περνάω τη βελόνα μου δύο φορές στην τρύπα της χάντρας από την ίδια διεύθυνση. Δεν σφίγγω πολύ και προσέχω να μην μπλέξω το νήμα, μιας και θα χρειαστεί αργότερα να αφαιρέσω αυτή τη χάντρα-εμπόδιο.


Ξεκινάω να περνάω εναλλάξ τις μικρές ασημένιες και τις μέτριες στρογγυλές χάντρες ωσότου φτάσω στο επιθυμητό μέγεθος του βραχιολιού μου.



Η τελευταία και η πρώτη χάντρα του βραχιολιού είναι μικρή ασημένια. Στο τέλος περνάω το νήμα μου από το κούμπωμα και γυρνάω πίσω μέσα από την πρώτη και την δεύτερη χάντρα



Εκεί βάζω μια από τις μακρόστενες χάντρες μου και παραλείποντας την μικρή ασημένια προχωράω και περνάω το νήμα μου από την επόμενη μεσαίου μεγέθους στρογγυλή χάντρα.



Συνεχίζω και τοποθετώ τις μακρόστενες στην θέση των ασημένιων περνώντας το νήμα μου μέσα από τις στρογγυλές σε όλο το μήκος του βραχιολιού

   
Δεν τοποθετώ μακρόστενη χάντρα πάνω από την τελευταία μικρή ασημένια χάντρα του κοσμήματος. Σχεδόν τελειώσαμε!


Μένει μόνο να αφαιρέσω την χάντρα-εμπόδιο που τοποθέτησα στην άκρη του νήματος στην αρχή και να βάλω το κούμπωμα. Περνάω το κούμπωμα στην μία άκρη του νήματος και την δένω σφικτά με την άλλη, έτσι ώστε το κούμπωμα να είναι σταθερό.


Τώρα θα περάσω τα νήματα στην βελόνα και θα τα περάσω μέσα από λίγες χάντρες πίσω για να κάνω το τελείωμα να φαίνεται όμορφο και να μην υπάρχει κίνδυνος να λυθεί το κούμπωμα..


   

Έτοιμο! Πολύ εύκολο και διασκεδαστικό!Πρωτότυπες ιδέες και τεχνικές για να φτιάξεις μόνος σου κοσμήματα με χάντρες!




1 σχόλια:

gina είπε...

Φανταστική ιδέα!!! Έχω ενθουσιαστεί με το πόσο εύκολα και ευχάριστα εγώ η άσχετη πραγματικά μπόρεσα να το φτιάξω !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι