Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Πως θα φτιάξω χάντρες από χαρτί;

Έχετε παλιά περιοδικά και άχρηστο χαρτί περιτυλίγματος; Φτιάξτε χάντρες από χαρτί! Είναι εύκολο και διασκεδαστικό. Χρειάζεται μόνο λίγη πρακτική και υπομονή για να τα καταφέρεις.


Θα χρειαστώ:
·    Κομμένες ταινίες από περιοδικά ή  χαρτί περιτυλίγματος
·    Κόλλα
·    Οδοντογλυφίδες η ξυλάκια για σουβλάκι
·    Πινέλο 
·    Βερνίκι γυαλιστερό



Βήμα 1:
Πάρτε μια λωρίδα περιοδικού και ξεκινήστε να την τυλίγεται γύρω από μία οδοντογλυφίδα.

Βήμα 2:
Ξεκινήστε να ρολλάρετε το χαρτί με τον αντίχειρα και το δείκτη όπως φαίνεται στην εικόνα.

Βήμα 3:
Περίπου 5 εκατοστά πριν το τέλος της λωρίδας αλείψτε την με αρκετή κόλλα.



Βήμα 4:
Συνεχίστε να τυλίγεται τη λωρίδα χαρτιού εώς το τέλος. Δεν πειράζει εάν πάει η κόλλα και στα άλλα μέρη του χαρτιού καθώς θα τυλίγεται, αντιθέτως μπορεί να λειτουργήσει σαν το πρώτο στρώμα της επικάλυψης.

Βήμα 5:
Τώρα είναι η ώρα  να αφαιρέσουμε την οδοντογλυφίδα.  Πιέστε την χάρτινη χάντρα και σπρώξτε απαλά να βγεί η οδοντογλυφίδα.

Βήμα6:
Τώρα παίρνουμε μια νέα οδοντογλυφίδα και την περνάμε στην τρύπα της χάντρα. Τοποθετούμε την οδοντογλυφίδα σε όρθια θέση και αφήνουμε την χάντρα να στεγνώσει. Μετά από μισή ώρα, μπορώ να εφαρμόσω την πρώτη στρώση από το βερνίκι χρησιμοποιώντας το πινέλο.


 Συνεχίζουμε να περνάμε στρώσεις βερνικιού ανά διαστήματα μιας περίπου ώρας, εως η χάντρα μας να γίνει λεία και να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.


Κάντε όσες χάρτινες χάντρες θέλετε! Μπορούν να αποτελέσουν το βασικό κομμάτι για ένα βραχιόλι η κολιέ και τίποτα δε μαρτυράει το υλικό τους!

 


6 σχόλια:

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Δροσοσταλίτσα καλως σας βρήκα!!! Τι καταπληκτικά πράγματα φτιάχνεται!!!! Εχω μέινει άναυδη....
Ζηλεύω πολύ τις χρυσοχέρες φίλες, και θα ήθελα λίγο να μπορούσα να τους μοιάσω......
Θα δοκιμάσω την τεχνική σου και θα σου πω αποτελέσματα!! Ελπίζω να μπορέσω να φτιάξω κάτι δικό μου.... :))))
Καλή συνέχεια!!!

drosostalitsa είπε...

Καλώς ήρθες Έυη μου! Είμαι σίγουρη οτι θα φτιάξεις τα δικά σου κοσμήματα σύντομα με τα μικρά μυστικά που θα διαβάσεις εδώ μέσα ;)
Αυτό που θέλω να δv είναι η περηφάνια στο πρόσωπό σου όταν θα φορέσεις το πρώτο σου χειροποίητο κόσμημα!
Περιμένω τα αποτελέσματα!

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΧΑΝΤΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

gina είπε...

fenete toso efkolo na ftiaxeis kosmhmata me xantres apo xarti!!!!!!!!
S efxaristo drosostalitsa

eva είπε...

φαινεται ευκολο αλλα εγω δεν τα καταφερα...τοσο αχρηστην ειμαι...τι κολλα κ τι βερνικι χρησιμοποεις σε παρακαλω βοηθησε με..

Ανθούλα είπε...

Συγχαρητήρια Δροσοσταλίτσα, για όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις!!!
Δοκίμασα και εγώ τις χάντρες από χαρτί, αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα δεν είναι σαν το δικό σου.Μήπως οι λωρίδες χαρτιού πρέπει να κοπούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι