Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Φτιαξε βήμα βήμα κοσμήματα με χάντρες! Ανοιξιάτικο κολιέ.




Ανοιξιάτικο κολιέ

Θα κάνω ένα χαρούμενο ανοιξιάτικο περιδέραιο που θα περνάει πάνω από το κεφάλι δίχως κούμπωμα. Αυτή είναι μια αρκετά εύκολη κατασκευή και δεν απαιτεί ειδικά εργαλεία ή υλικά.

 Θα χρειαστώ:
·    τρία διαφορετικά μεγέθη χάντρες,
·    ένα κορδόνι 90εκ,
·    και σούπερ κόλλα.

Χρησιμοποίησα ένα νάιλον κορδόνι μέγεθος 3.  Τα καταστήματα με χάντρες πουλάνε νάιλον ή μεταξένιο νήμα , κάτι που θα είναι τέλειο για αυτό το κολιέ. Όποιο νήμα κι αν θα επιλέξετε, απλώς να βεβαιωθείτε ότι περνάει από τη μεγάλη χάντρα δύο φορές.

Για το κολιέ μου θα χρησιμοποιήσω τις ακόλουθες χάντρες:

     * Μικρές Χάντρες: 132 πράσινες χάντρες 4 χιλ από γυαλί
     * Μεσαίες Χάντρες: 11 άσπρες χάντρες 6 χιλ από γυαλί
     * Μεγάλες Χάντρες: 11 κόκκινες χάντρες 8 χιλ από γυαλί

Κόβω ένα κορδόνι και κάνω ένα κόμπο στο ένα άκρο. Ίσως χρειαστεί να κάνω κι ένα δεύτερο κόμπο γύρω από το πρώτο για να γίνει αρκετά μεγάλος ώστε να κρατήσει τις χάντρες από την πτώση.  Βάζω λίγο σούπερ κόλλα το άλλο άκρο του κορδονιού για να σχηματιστεί μια βελόνα έτσι ώστε να είναι ευκολότερο το πέρασμα των χαντρών.

Περνάω τις χάντρες με αυτή τη σειρά:

1 μεγάλη κόκκινη χάντρα, 6 μικρές πράσινες χάντρες, 1 μεσαία άσπρη χάντρα, 6 μικρές χάντρες

Συνεχίζω αυτό το πρότυπο με τις χάντρες μέχρι το κολιέ μου να είναι τουλάχιστον 60 εκατοστά μήκος. Επανέλαβα αυτό το πρότυπο 11 φορές για το κολιέ μου.

Μόλις φτάσω εκεί που θέλω, σπρώχνω τις χάντρες μακριά από τον κόμπο να πάνε στη μέση έτσι ώστε το κορδόνι να είναι ισοκατανεμημένο από τις δύο πλευρές. Για ένα περιδέραιο 60 εκ σε μήκος 90 εκ κορδονιού θα πρέπει να έχω 15 εκ σε κάθε άκρο.


Τώρα παίρνω το άκρο του κορδονιού που έχω πριν βάλει κόλλα το περνάω μέσα από την πρώτη χάντρα στο άλλο άκρο του κορδονιού, την μεγάλη κόκκινη χάντρα. Η τελευταία χάντρα πρέπει τώρα να ακουμπάει στην πρώτη χάντρα.

Παίρνω πάλι το άκρο με την κόλλα και το τυλίγω γύρω από το κορδόνι μεταξύ της πρώτης και δεύτερης χάντρας και κάνω ένα κόμπο γύρω από το κορδόνι σε εκείνο το σημείο. Εδώ βεβαιώνομαι ότι όλες οι χάντρες δεν έχουν κενά μεταξύ τους.


Τώρα παίρνω το άλλο άκρο που έχω τον αρχικό μου κόμπο και το τυλίγω γύρω από το κορδόνι μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας χάντρας και εκεί κάνω ένα κόμπο.


Αυτοί οι δύο κόμποι θα συγκρατούν το κολιέ. Παίρνω την σούπερ κόλλα και βάζω πάνω στους δύο αυτούς κόμπους , έτσι ώστε να μη μπορούν να λυθούν . Μόλις η κόλλα ξεραθεί κόβω το υπολοιπόμενο κορδόνι κι από τις δύο πλευρές.


Έτοιμο! Φοράω το νέο μου ανοιξιάτικο κολιέ γύρω από το λαιμό μου και στέκομαι μπροστά στον καθρέφτη για να θαυμάσω το δικό μου χειροποίητο κόσμημα με χάντρες

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι